Monday, July 6, 2009

Pemenang Tiket Envy

Keputusan telah dibuat. Aku telah hantar email pada para pemenang (dua orang sahaja). Yang tak dapat email, maknanya kamu.. Ish, tak sampai hatilah nak cakap.

Kepada yang tidak mendapat email (tidak menang), maafkan aku. Pertandingan memang agak sengit. Kalau boleh, aku mahu beri hadiah pada semua yang telah mencuba, tapi apakan daya. Aku tak mampu. Aku minta maaf, ikhlas ni.

Mungkin lain kali, bila aku ada tiket lebih untuk konsert Mas Idayu, kamu boleh cuba lagi.

16 comments:

coklat panas said...

penat lah nak gelek kalo gi konsert mas idayu..hehe

mud said...

alah tak menang
sangat dukacita
lepas ni dh tanak masuk pertandingn lg
mari masuk jawi
mari~

Syazlin Azmi said...

mas idayu?

saya mahu!

=)

Budak Pensel said...

macam syial..

AKURO SAN said...

baru abis baca komen entry tiket ENVY yg lepas... dasyat... tak sangka, beria-ria betul peminat2 jebon ni nak jebon update blog...
huhu...

tahniah kepada sesiapa yg menang tu ya...

Penance said...

jebs, aku salut kerana kau berjaya menentang kate hati kau untuk berikan tiket tu kat aku. tahniah.

kucai said...

jebon...
aku x letak email aku kt komen aritue...
apsal hang x kasitau..
penat ja aku bt slogan kt hang..huhhu

Tipu Tapi Benar (TTB) said...

silap eja alamat email saya kah?
Saya sudah periksa akaun email, tapi tak ada email dari anda.

Sila hantar semula, ok?

Anonymous said...

ahahaha..maksodnye kaw tak menang la tu..

err..komen ini merujuk kepade komen di atas saya

iSz said...

jebon, apsal plak aku dapat tiket tu? aku taknak! tak mahu!

*ok, aku tak dapat pun*

wahahaha

Suffian salim said...

Terima kasih yang tak terhingga kepada Jebon kerana memberikan adiah paling bermakna kepada aku iaitu tiket ENVY, baru 4 jam lalu aku update blog mintak maaf kt penyanyi ENVY sbb tak mampu nk tgk dorang, sekali bukak email je rupe² dari 5 hari lepas Jebon dh bagi email kt aku..Terima kasih..terima kasih..

Saya menang teket ENVY..terema kasih power root..

Azma Alina said...

:D

hidet said...

tahniah kepada para pemenang

the sang kelana said...

mas idayu gelek? sedap?

Iz_JaT said...

Lihat Restorant Toilet, Boleh Makan Atau x Lepas Korang Tngk

Nahla Fashion said...

keren blog nya, ikut promo yaaa :)
mencari sarimbit keluarga untuk lebaran disini tempat nya http://busanamuslim.co/
menerima sistim dropship juga :)