Sunday, October 12, 2008

Entri Tanpa Guna 4

Pada mulanya, aku ingin menanyakan soalan ini kepada si ahli fizik nuklear, Melayu Minimalis, di dalam ruangan Tanya Abang Minimalis Lagi! (rasa satu macam juga nak panggil dia 'abang')

Tapi, tak jadi.

Jadi aku kemukakan soalan ini kepada kamu semua :

Motorsikal apakah yang tidak boleh bergerak tetapi hanya boleh berpusing?

Saya ulang, motorsikal apakah yang tidak boleh bergerak tetapi hanya boleh berpusing?

*
*
*
*
*
*
*
*

Jawapan : Motorsikal yang di atas Hard Rock Cafe.

13 comments:

misz eyeliner said...

moto tersebut jugak tidak penah mempunyai roadtax & insurans. pemilik moto tersebut mmg save byk.

- 2nd comment kat sini..

manusia terlantar said...

Tapi aku sangat kesian kat abang2 atas moto tu.. Baju dia dah lusuh2.. Tapi still maintain cool..

"Gaya itu penting"

kan?

Nizzkee said...

ahh.. i hate your teka-tekis.. you know i do!

--mangsa teka teki bodoh jebon!

Colleen said...

Hahhahaha.... love your riddles... they are so funny..

Hope you're feeling much better now..

*hugs*

btw, i still remember the riddle about the black ant.. :)

fallen angel said...

moto apa takda org bawak tp berpusing?

wani ezryl * said...

hahaha teka-teki ko memang kelakar! :D ingat lagi yang ko tanya pasal duit syiling tu.. *gelak ratus juta kali* xDDD

zawani said...

hye jebon,salam singgah.. suka blog kamu.. :)

aya said...

miss BONd.. ade satu lagi teka teki..

nape orang gali kubur tak pakai baju?

ntah kenapa saya rasa awak dah tau jawapannya..
tap still nak tanya jugak.. ehhe :D

Jebon said...

misz eyeliner : haha.. ya,ya. lupa pula nak selitkan fakta2 tu.

manusia terlantar : baju dia selalu tukar2 wei.. masa puasa/raya, abang2 tu siap pakai songkok dengan baju melayu.

Nizzkee : eleh, hate konon. hak tuih.

Colleen : Black ant tu paling cool.

fallen angel : hah? tak paham la. macam sama je jawapan. ah, aku jawab je motor kat atas hard rock cafe. betul ke ? :)

wani ezryl * : hehe... duit syiling tu ala2 kejam. tapi itu salah satu teka-teki favourite tu.. :)

zawani : hello :) selamat datang. terima kasih.

aya : sebab dia gali pakai cangkul!!!! woohoo!!

Syarifah Hadli said...

Hoish.

Kemana saja kau pergi?

Aku rinduuu.

Jebon said...

syarifah hadli rindu aku? tsk. bangga. (mula riak)

Sweet Thinker said...

jd ape jawapan nye?

Kyle said...

misz eyeliner : haha.. ya,ya. lupa pula nak selitkan fakta2 tu. manusia terlantar : baju dia selalu tukar2 wei.. masa puasa/raya, abang2 tu siap pakai songkok dengan baju melayu. Nizzkee : eleh, hate konon. hak tuih. Colleen : Black ant tu paling cool. fallen angel : hah? tak paham la. macam sama je jawapan. ah, aku jawab je motor kat atas hard rock cafe. betul ke ? :) wani ezryl * : hehe... duit syiling tu ala2 kejam. tapi itu salah satu teka-teki favourite tu.. :) zawani : hello :) selamat datang. terima kasih. aya : sebab dia gali pakai cangkul!!!! woohoo!!