Friday, July 11, 2008

Nukilan Tiba-Tiba

Benda-benda yang boleh buat aku kalah dalam pertandingan Fear Factor :
  • cabaran kena naik dan turun lif
  • cabaran kena pegang/mendekatkan diri dengan cicak
  • cabaran kena makan sayur
  • cabaran kena minum air kosong

6 comments:

broken_nigina said...

untuk cabaran kedua tu gua sanggup tolak hadiah 2 juta.

Alma said...

the 3rd and 4th cabaran, memang aku pun tak akan menang! ever! but im trying 2 stop drinking coke now and banyakkan minum.. cordials ; ) hehe air kosong, nevah! aren't u proud of me? i know wanie will.

::n.u.r.u.l.a.i.m.i:: said...

haha..dats funny :) i rase i bole menang :))

mr. izuan said...

aku takde masalah buat semua nih :) kau fobia berada ditempat2 kecil dan tertutup seperti lif ke jebon?

Azzu said...

aku pun akan kalah teruk kalau disuruh dekat dengan cicak. cicak plastik pun aku dah kalah, lagi2 cicak betul. eeeeee!

ainguzzle said...

dulu aku tak takut kat cicak tetapi selepas menghancurkan seekor cicak dengan menggunakan tangan (semestinya beralas), aku rasa aku kena sumpah. lepas tu aku tgk cicak, aku rasa geli