Sunday, June 29, 2008

Bawah Ketiak Belakang

Aku terima mesej teks dari kawan aku :

Ey, kau tau tak jangan main belakang, di bawah ketiak isteri?

Aku ingatkan dia tengah menasihati aku.

Jadi, aku jawab :

Aku.... tak ada isteri. Dan aku tak pernah/akan main belakang (belakang disini membawa beberapa maksud) di bawah ketiak sesiapa pun. Terima kasih sebab nasihatkan aku.

Dia balas :

Itu tajuk siri tv baru kat Astro la.. 'Jangan Main Belakang' dengan 'Di Bawah Ketiak Isteri'.

Aku kata :

Oh. Terkejut aku, babi.

Tak tahulah normal atau tidak, tapi bila aku dengar 'Jangan Main Belakang', aku akan clench (baca : kemut) punggung aku secara automatik.

Kamu begitu juga ke? Atau aku seorang yang rasa begini?

12 comments:

Angel On My Bike said...

sumpah aku tak faham entry yg ni.

Jebon said...

apa yang kau tak paham weh?
aku dah simplify sikit dah untuk kau. semoga faham.

husni said...

hahahahahaha mungkin kepada bayne "pintu belakang" hanyalah satu jalan yang lebih cepat untuk sampai ke dapur.

Jebon said...

aku rasa bayne ni buat-buat innocent ni..

Angel On My Bike said...

adakah ia merujuk pada satu tajuk cerita atau perlakuan?tp yg aku pasti ialah dua duanya rasa berbeza.

Jebon said...

Yang boleh buat aku mengemut adalah perlakuan.

Angel On My Bike said...

ya junad.kemutlah 200 kali sehari. bila ko sebut pasal kemut secara otomatik aku pun terkemut sekali. ajaib.

mauri said...

ye.. aku juge sgt terkejut bile tgk cerite tu kat astro. hahah. tp abg aku kelihatan spt suke tgk cite tu aa... --"

Azzu said...

auto-kemut? hahah :D maybe ada yang rasa sama dengan kau, tp mungkin juga ada yang rasa nak auto-tonggek. aku masa mula2 dengar nama drama ni, aku ingatkan kisah cinta dengan benggali. hohoho

StingRay said...

aku pernah main auto kemut di rumah sewa aku..caranya..amik screw driver..cucuk dengan lembut ke bontot membe yg tgh 'meniarap'.kalau dia power..dia akan TER'tangkap' screw driver tersebut dengan bontot beliau sambil terangkat ke atas..sekian..selamat mencuba.

ainguzzle said...

tak.aku paham.hahaha

wyna said...

sy pon terkemut bila bace part kemut kamu tu lpas tu secara tiba2 nk tergelak sampai tersembuq2. hahaha.