Tuesday, June 17, 2008

Aku adalah televisyen

Jam 8.05 malam.

Aku menikmati makan malam sambil membaca bahan bacaan yang aku beli untuk Bibik tadi.

Mangga.. (nama bahan bacaan, bukan makan malam)

Aku dapati bahawa muka surat pin-up poster lelaki-lelaki kurus keding/gempal/beberapa saiz lain memakai seluar tights takat lutut di tepi dan dalam kolam renang telah dicabut.

Aku mula meragui citarasa Bibik terhadap lelaki.

Pose wajib.


Kalau bergambar di kolam renang, kena buat muka fierce. (Muka-muka orang yang syampu rambut bila mandi sungai)

4 comments:

husni said...

rantai emas mana? tak pun rantai "doggy tag" ala2 askar? aiseh, tak lengkap laa...

Hazel said...

Thanks for pointing this out, J. I dah lama terfikirkan benda ni. Soalannya, kenapa? Kenapa? Kenapa? Kenapa Mangga suruh talent/artist untuk membuat pose sedemikian? Tak faham saya.

Sekian.

eszol raar said...

mangga kan majalah lucah no 1 malaysia

NAJ HEBAT said...

itu kalau yg jejaka.

Kalau yang awek2 pula, harus nampak belahan dedua, lurah v lebih aumm. lurah u boleh jadikan v. Bagi baju yg ketat2, umpama balut nangka. Dan posisi kenalah menghairahkan.

Magazine hiburan, kan.. terhibur tak?