Monday, May 26, 2008

Bini Mat Nor

Hari tu ada orang yang tak dikenali tersalah hantar mesej teks pada Bini Mat Nor. Mesej itu berbunyi,

'Kenapa tak angkat? Tengah memadu kasih ke dengan Maria? Maklumlah, laki Maria dah lari kan? Apa2 pun, awak balik sekarang!'

Bini Mat Nor balas mesej teks itu, 'Awak tersalah nombor ni. Tapi kalau awak nak, bagilah saya nombor si Maria tu. Saya boleh tolong ganyangkan dia.'

Nampak sangat mak aku bosan tinggal berdua dengan Mat Nor di rumah. Kan seronok kalau aku boleh tinggalkan kerja di Kuala Lumpur dan balik temankan dia tonton drama-drama Melayu?

6 comments:

Angel On My Bike said...

mak aku pnah hadapi perkara yg sama apabila seorang wanita tersalah msg dia 'aku sdg tido dgn laki engkau. puas hati aku'. tp mak aku reply dgn ayat aku 'mcm mana rasa tido dlm kubur tu? ada aircond?'

Jebon said...

bahahaha!! weh, mak kau ni.. aku tak boleh lupa yang dia belikan kau jeans levi's ciplak tapi dia cakap kat kau original. ingat tak? jeans tu tak tulis levis tapi tulis lives. selamba betul.

Angel On My Bike said...

hah.itu belum lagi dia buat onar dgn ikhlas kasi timberland aku kat org yg amik upah bersihkan kebun kat kmpg.baru ni pi vietnam aku kirim dia dua ratus suruh dia beli perfume burberry.mmg terharu dia beli utk aku besberry.mmg best lah.

illiyya said...

hahahaha... busuk gila jawapan...

wyna said...

ingatkn blog je yg klaka. comment pon same klaka. aduhai.. hahahahaha

fida aryana said...

kak jebon, sy dh TERsebarkn blog ni pd kwn2 terdekat sbb blog ni sgt funny..maaf ye..=)